Thursday 24 January 2008

Հանրօգուտ աշխատանք

Ուշադրություն,

մտավոր թեր զարգացում ունեցող երեխաների թիվ 11 հատուկ (օժանդակ) դպրոց 9րդ դասարանի երեխաները հետ միասին այպիսի մի հանրօգուտ ծրագիր է մշակվել `
Գիշերօթիկ դպրոցի երեխաները ձայնագրում են հետաքրքիր աուդիո գրքեր` հեքիաթներ,ասմունքներ և այլն , ապա այն անվճար բաժանվում է կույր և տեսողական դժվարություներ ունեցող երեխաների համար: Գիշերօթիկի երեխաների համար դա հնարավորություն կարող է հանդիսանալ ապացուցելու որ ֆիզիկական արատները չեն կարող լինել խոչնդոտ հասարակության ինտեգրմանը և նրանում կարևոր դեր իրականցնելու համար, իսկ տեսողական դժվարություններ ունեցող երեխաները հնարավորություն կունենան ունկնդրել հետաքրքիր նյութեր իրենց հասակակիցների կատարմամբ:

Որպեսզի ծրագիրը ունենա ընթացք և արդյունք անհրաժեշտ է օգնել երեխաներին կատարել ձայնագրությունները, այսինքն պետք են մարդիկ ովքեր կկարողանան ժամանակ տրամադրել և այցելելով դպրոց ~ ստեղծել երեխայի համար բարենպաստ աշխատանքային մթնոլորտ, անհրաժեշտության դեպքում տալ խորհուրդ կամ ծառայել օրինակ ապա ձայնագրել երեխային
/համակարգչի միջոցով/: Նաև կարող են օգնել այն անձիք ովքեր որակյալ կմշակեն աուդիո նյութերը` աղմուկները վերացնելու, երաժշտություն ավելացնելու համար և այլն:Նաև անհրաժեշտ են մարդիկ ովքեր ընտրեն հետաքրիր հեքիաթներ և առակներ և կկատարեն որոշակի մշակում որպիսզի ավելի հարմար լինի այն ձայնային տեսքի վերածելու:

Մի խոսքով պետք են պինդ մարդիկ ովքեր սիրում են երեխաների հետ աշխատանքը, ովքեր եռանդ ունեն կատարելու հանրօգուտ աշխատանք և նպատակասլաց են: Որպիսզի պատահաբար թյուրիմացություներ չլինեն նշեմ որ ֆինանսական վարձատրություն չի նախատեսվում~ սակայն դրա փոխարեն կվարձատրվեք երեխաների ժպիտներով և նրանց հետ անցկացրած րոպեներով~ և միաժամանակ կմասնակցեք մի հետաքրքիր, հանրօգուտ, նախադեպը չունեցող նախագծի իրակացմանը:
Քանի որ ֆինանսներից խոսեցի նշեմ որ ՄԱԿը դպրոցների լավագույն ծրագրերի շրջանակում կֆինանսավորի դպրոցին գրքերի,տեխնիկայի, սենյակի կոսմետիկ վերանորոգման համար անհրաժեշտ նյութերի ձեռքբերումը:Բացի դրանից երեխաների հանգստի համար կհատկացվի գումար 100.000 դրամի չափով:

Բացի աուդիոգրքերից նաև նախատեսվում է գրանցել կարճ վիդեո հոլովակներ լսողական դժվարություն ունեցող երեխաների համար, հուսով եմ, որ կգտնվեն մարդիկ ովքեր կօգնեն հետաքրքիր սցենարներ մշակել և երեխային փոխանցել անհրաժեշտ հմտություները երեխային հոլովակը իրականցնելու համար:

սպասում եմ հարցերի առաջարկություների դիտողություների և այլն այս թեմայում
..կամ հետևալ միջոցներով իմակ` vhovhan[at]gmail[dot]com, ICQ` #71537566

2 comments:

Ankakh_Hayastan said...

Cavoq yes audio dzaynagrman masnaget chem bayc karajarkeyi sksel dasakanneric - Yezovposi arakner, Tumanyan, yev ayln.

Miguce masnavor radiokayannern el unenan pahanjark - amen or mi qani rope hatkacnel inch vor mi araki herardzakman. Da karogh e ays yerekhanerin 'publicity' tal isk honorarnern el nerdnel dprocum.

Anonymous said...

Barev dzez!
Kardaci hodvacy http://armkids.blogspot.com/2008/01/blog-post.html
Shat lav ban eq mtacel. Voxjunum em ev cankanum hajoxutyun dzer gorcerum. Es voch professional audio masnaget em, voch el operator, ev angam porc chunem ajdpisi erexaneri het ashxatelu, sakajn es unem mec cankutyun inch vor mi banov ogtakar linem. chem el patkeracnum stuyq inchov. bayc karcum em scenarneri harcov, kam nkarahanumner siroxakan makaradaki vra, kam mi guce ayn inch duq indz karajarkeq. Chgitem. amen depqum shat kuzei mi banov ogtakar linem. Asem, vor unem himnakan ashxatanq, ev orva miajn erekojan jamerin em azat. Sakayn im ashxatanqy naev hnaravorutyun e talis ogtvel hamakargchic ev Internetin. Ev ete ayd tesaki carayutyunneri kariqy lini mec sirov kanem.
Spasum em dzer patasxani.